مذاکره شرکت Massmart آفریقای جنوبی با خواربارفروشی OneCart

05 شهریور 1400

دقیقه

شرکت  Massmart   آفریقای جنوبی در حال مذاکره برای تملک خواربارفروشی OneCart است خرده فروشی متعلق به Walmart روز چهارشنبه گفت که Massmart آفریقای جنوبی در حال مذاکرات پیشرفته برای خرید سهام کنترلی خواربارفروشی OneCart Pty Ltd به عنوان بخشی از تلاش برای توسعه تجارت الکترونیکی خود است. خرده فروشان آفریقای جنوبی و شرکت های نوپای...

آخرین به‌روزرسانی: 6 شهریور 1400

شرکت  Massmart   آفریقای جنوبی در حال مذاکره برای تملک خواربارفروشی OneCart است

خرده فروشی متعلق به Walmart روز چهارشنبه گفت که Massmart آفریقای جنوبی در حال مذاکرات پیشرفته برای خرید سهام کنترلی خواربارفروشی OneCart Pty Ltd به عنوان بخشی از تلاش برای توسعه تجارت الکترونیکی خود است.

خرده فروشان آفریقای جنوبی و شرکت های نوپای تحویل که مدتها از نظر تجارت الکترونیکی از بسیاری از جهان عقب افتاده بودند ، به دلیل اجتناب مصرف کنندگان از خرید حضوری از فروشگاه ها در طول همه گیری کووید -19 ، در فروش آنلاین رکورددار بودند.

 

با این حال ، این رونق ظرفیت حتی بزرگترین خرده فروشان را تحت فشار قرار داده بود و آنها را مجبور کرد تا سرمایه گذاری ها و تملکهای تجارت الکترونیکی خود را برای بهبود زمان انتظار و خدمات مضاعف کنند.

 

میچ اسلیپ ، مدیر اجرایی گروه Massmart ، می گوید: “خرید پیشنهادی با استراتژی ما برای سرمایه گذاری و تسریع در رشد تجارت الکترونیک ، به ویژه در بخش تحویل سریع تقاضاها مطابقت دارد.”

 

وی افزود که این گروه امیدوار است به سرعت رشد کند و از مدل بازار خرده فروشان مستقل OneCart پشتیبانی کامل کند.

 

Massmart اولین بار سال گذشته از طریق  کالاهای عمومی و زنجیره مواد غذایی و مشروب خود به نام Makro برای تحویل درخواست ها  از چندین فروشگاه با استفاده از مدل بازار با OneCart همکاری کرد .

 

ماسمارت اظهار امیدواری کرد که در هفته های آینده مذاکرات در مورد تملک احتمالی را به پایان برساند.

 

در سال 2020 ، فروش آنلاین ماسمارت 58.6 درصد ، تعداد مشتریان 73 درصد و سفارشات کلیک و جمع آوری 69.5 درصد افزایش یافت ، در حالی که تجارت الکترونیک در حال حاضر 1.8 درصد از کل فروش را به خود اختصاص داده است ، در حالی که این میزان در سال 2019 تنها 1.1 درصد بود.

 

خرده فروشان مواد غذایی که قصد دارند به عنوان رهبران تجارت الکترونیک ظاهر شوند باید تحویل برنامه ریزی شده و خدمات کلیک و جمع آوری خود را با تحویل درخواستی همراه کنند.

سوپر مارکت های زنجیره ای Pick n Pay سال گذشته شرکت تحویل مواد غذایی آنلاین Bottles را خریداری کرد ، که بعداً به  Pick n Pay asap! تغییر نام داد! در حالی که Woolworths اعلام کرد که آزمایشی برنامه Woolies Dash on-demand خود را در ماه دسامبر ، در همان روز ، راه اندازی کرده است.

 

Shoprite’s Checkers پیش از همه گیری ، اپلیکیشن Sixty60 خود را برای تحویل یک روزه به خرده فروشان عرضه کرده بود.

 

منبع :

www.reuters.com

 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اخبار ادغام و تملیک

loader

لطفا شکبیا باشید...