شرکتهای Veolia و Suez در ماه جاری میلادی به دنبال تاییدیه آنتی تراست اتحادیه اروپا برای ادغام هستند!

20 شهریور 1400

دقیقه

یک فرد آشنا با این موضوع روز دوشنبه گفت که شرکت های فرانسوی مدیریت آب و فاضلاب Veolia و Suez در ماه جاری به دنبال تصویب اتحادیه اروپا برای ادغام با یکدیگر هستند تا بتوانند یک شرکت قوی ملی را برای رقابت بهتر با رقبای چینی ایجاد کنند. با این حال، یک منبع دیگر نزدیک...

آخرین به‌روزرسانی: 21 شهریور 1400

یک فرد آشنا با این موضوع روز دوشنبه گفت که شرکت های فرانسوی مدیریت آب و فاضلاب Veolia و Suez در ماه جاری به دنبال تصویب اتحادیه اروپا برای ادغام با یکدیگر هستند تا بتوانند یک شرکت قوی ملی را برای رقابت بهتر با رقبای چینی ایجاد کنند.

با این حال، یک منبع دیگر نزدیک به این موضوع گفت که پرونده اتحادیه اروپا در نیمه دوم اکتبر ارائه می شود. کمیسیون اروپا به طور معمول به حجم عظیمی از اطلاعات در مورد معاملات پیچیده نیاز دارد که می تواند برنامه های تشکیل پرونده شرکت ها را به تأخیر بیندازد.Veolia و Suez پس از ماه ها کشمکش ماه آوریل، معامله ادغامی به ارزش نزدیک به 13 میلیارد یورو (15.4 میلیارد دلار) را اعلام کردند.

 

آنها در حال حاضر سعی کرده اند نگرانی های مربوط به رقابت اتحادیه اروپا را از طریق جدا کردن فعالیتهای آبی Suez در فرانسه و برخی دارایی های بین المللی، از جمله در ایتالیا، جمهوری چک، هند و استرالیا به یک نهاد جدید به نام سوئز جدید، برطرف کنند.سهامداران اصلی سوئز جدید عبارتند ازMeridiam ، Ardian و Global Infrastructure Partners و همچنین Caisse des Depots  و کارکنان تحت حمایت دولت.

 

این شخص گفت که این انتقال و سایر دارایی های جزئی احتمالی می تواند به Veolia و Suez کمک کند تا پس از بررسی اولیه کمیسیون اروپا، چراغ سبز دریافت کنند.این قرارداد قبلاً مجوز ضد انحصار ایالات متحده را به دست آورده است.

 

(1 دلار = 0.8427 یورو)

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اخبار شرکت زاویه

loader

لطفا شکبیا باشید...